26 lipca 2023

30. Psi patrol, część I

 

Witajcie w ten deszczowy (przynajmniej u mnie dzień). Postanowiłam pokazać jak daleko jestem z Psim Patrolem dla Syna. Jest to także przyczyna mojego ciągłego kryzysu w choinkowej zabawie. Jak na nią wyszywam to mam wyrzuty,że ta praca leży, bo Syn wkrótce może już przestać oglądać Psi Patrol (już teraz rzadziej to robi). Kurcze, w ogóle nie zauważyłam, że jest tu aż 80 kolorów 😞 No, ale jak już kupiłam wzór i pokazałam Synowi, to teraz muszę dokończyć. 

Ten motyw mnie przerósł, tyle tam różnych kolorów, że poddałam się i zabrałam się za drugi kawałek. I szczerze powiedziawszy to i tam i na nowym kawałku już się tak nie spinam z kolorami! Bo litości, czy ktoś zauważy, że wśród 3 czy 4 niebieskich miały być gdzieniegdzie jeszcze 2 inne, pojedyńcze (!) krzyżyki?! Sorry, ale zupełnie nie rozumiem czasem Autorów tych projektów! Dla mnie to utrudnianie życia wyszywającym... 




Lipcowy wzór mam wyszyty, muszę w końcu zabrać się za obrabianie 🤪 Chciałam w sierpniu wyszyć ostatnią babeczkę z serii, ale nie wiem jak rozwinie się mój kryzys 🙈 Ech królestwo za małe wzorki i motorek w ręce, by szybciej haftować (tylko skąd ja ewentualnie wezmę królestwo?)

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
J.


6 komentarzy:

  1. To utknęłaś z tym Psim Patrolem ,moj wnuk też jest zwolennikiem tej grupy.Czekam na gotowy haft ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie grupa jest spoko, tylko ta piosenka jak ruszają na akcję jest nieco namolna i hałaśliwa 🤪 Na pewno przedstawię całość 👍 Pozdrawiam.

      Usuń
  2. W takim tle pojedyncze 2-3 krzyżyki w odcieniu po prostu gubią się.
    Gdyby to były jakieś akcenty w kontrastowych kolorach to co innego i dobrze, że poszłaś na skróty.
    Ciekawa jestem efektu całości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie :) Na pewno zaprezentuję całość. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Mój wnusio oglądał bajkę Kubuś Puchatek, była ulubiona, więc ja babcia zaczęłam haftować poszczególne postaci z myślą o kołderce. Wyhaftowałam 4, a on już ma inną ulubioną bajkę czyli Psi Patrol, nie nadążam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś jest ok, choć mój Igor jakoś szczególnie jej sobie nie upodobał. A psi patrol stale się przewija, mimo że jest coraz starszy (heh no i co z tego, ja nawet w wielce szacownym wieku prawie 40lat nadal lubię oglądać Scooby-Doo i tak samo mam ciarki, mimo że wiem, co i jak 😉)

      Usuń