21 listopada 2023

40. Kwiaty

Skoro mam co tydzień nie pokazywać postępów w psim patrolu, to zdecydowałam się pokazać moje wyszyte kwiatki 😊 Jedne wyszyte są na kanwie 11ct i te są u mojej Mamy, drugie na kanwie 14ct i wiszą u mnie w kuchni. Chciałam zrobić kolaż zdjęć, ale nie mam pojęcia jak to uczynić na komputerze. Jak wlazłam na jeden program to mi każe tło wybrać, a ja nie chce żadnego tła tylko chcę połączyć 2 zdjęcia...  Generalnie do brzegu (tak, zdjęcia robione na ścianie, bo te ramki beznadziejnie się zawiesza, trudno, możecie se psioczyć. W myślach!):






















Po lewej stronie są kwiatki na kanwie 11ct po prawej na 14ct. Dwa ostatnie są wyszyte tylko na kanwie 11ct. Wyszyte na 14ct są. Ale, wyczytałam na fb, że ktoś normalnie wrzuca hafty do pralki i też tak radośnie zrobiłam... I to byl bardzo zły pomysł. Tulipan jakby nitki w środku stracił, malwy też wyglądają dziwnie... Może jeszcze kiedyś coś z tym zrobię, ale póki co serce mi się kroi jak na to patrzę. I właśnie przez te kwiaty zostałam z duuuużą ilością kanwy 11ct. Jakby ktoś był chętny mogę oddać, za koszty wysyłki.
Oczywiście jak tworzę post to mam fotki jeden obok drugiego, bez odstępów w pionie, a na podglądzie się rozjechało. jeśli tak jest to przepraszam, ale nie ogarniam bloga... Tymczasem pędzę do mej wyszywanki - niespodzianki.

Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i komentarze.
J.

13 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje kartki , moja ulubione kanwa to 14 ct i na innej nie haftuję. Wybieram te po prawo na drobniejszej kanwie a z nich maki, fiołki i słoneczniki to moje ulubione motywy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ech, bo jak zaczynałam moja przygodę z haftem to kompletnie nie wiedziałam,że są jakieś rozmiary kanwy 🤭 a że w domu były jakieś resztki, to postanowiłam je wykorzystać... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przesliczna kolekcja, hafty ogląda się z daleka jak obrazy malowane, dzieła sztuki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😊 Choć wiem,że te na kanwie 11ct to z bardzo daleka wyglądają jak obrazy 🤭🤪 Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja kwiatów. :)
    Ja lubię wyszywać na 14 lub 16, a resztki 11 wykorzystywałam do wyszycia woreczków zapachowych - ze względu na dziurki, przez które lepiej uwalnia się zapach.
    A dlaczego masz nie pokazywać postępów tygodniowych, przecież to jest też mobilizacja do pracy nad obrazkiem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Póki co tylko na 14 inne przede mną 🙂 Obiecuję nadrobić pokazanie postępów w psim patrolu 👍 Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Niezłą kolekcję kwiatków macie razem z mamą :).

    Ja haftuję na kanwie 16 i 18...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 Jeszcze muszę wygrzebać 2 zdjęcia z kwiatami, które uszyłam dla babć. Kanwa 16 i 18 wciąż przede mną 🙂 Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczne te kwiatki. Zaskoczyła mnie ilość. Masz cały ogród i to podwójny :)
    ps. 11 ct możesz wykorzystać na woreczki, zakładki, generalnie na drobiazgi i kartki też, najbardziej na wzorki typu "prymitiv". Taka kanwa da bardziej surowy efekt, a w tych prostych, nieskomplikowanych wzorkach to będzie na plus. Albo przesłać do Kołderek za jeden uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 pół ogrodka ma Mama :) Niestety, ale moje zdolności ograniczają się do haftu krzyżykowego przekonałam się dziś pakując książki 🙈🤦🏻‍♀️🙈 Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Łał ! Jest co podziwiać!
    Piękna kolekcja haftowanych kwiatów 😚🙂

    OdpowiedzUsuń