06 listopada 2023

38. psi patrol, część III

 W zeszłym tygodniu nie pokazywałam postępów, bo miałam nieco mniej czasu na wyszywanie. Więc w tym tygodniu pokazuję efekty:

Po lewej z 30.10 po prawej z 6.11 (choć dziś jeszcze nie wyszywałam 😉) Pokazała się głowa pierwszego pieska - Sky. Ilość kolorów jest dobijająca - 4 krzyżyki jednym kolorem, 8 kolejnym, a wszystkie w okolicach różu lub brązu 🙈Naprawdę następnym razem nim kupię wzór sprawdzę ile jest kolorów, bo tu to chyba przegięcie z 80 kolorami. Jak wyszywałam psi patrol pojedynczo, to aż tyle kolorów każdy pies nie miał, a tam byłoby to uzasadnione. No ale teraz już po ptakach, trzeba to wyszyć. Przynajmniej pokazywanie efektów działa na mnie mobilizująco, bo sama widzę, że przybywa krzyżyków i zmienia się wygląd.

Pozdrawiam serdecznie, wietrznie i słonecznie
J.


12 komentarzy:

  1. Tak postępy pracy bardzo mobilizują :).

    Dobrze, że jeszcze nie masz mieszanych kolorów ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba bym się już totalnie załamała 🙈 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Są duże postępy, ilości kolorów nie zazdroszczę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊 Jakbym wiedziała przed zakupem, że jest tyle kolorów to chyba bym się nie zdecydowała. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję postępów. :) Mnie osobiście najbardziej irytują dwa krzyżyki jednym kolorem na całej stronie, a potem gdzieś tam na następnej znowu 2 krzyżyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to też jest koszmar. I jeszcze kombinuj, by zawinąć koniec nitki, by sie nie rozpruło 🙈 Pozdrawiam

      Usuń
  4. Spora praca już nie dla mnie 🫣 ale podziwiam Twoją wytrwałość ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 a mam jeszcze kupiony wzór do większej (nie sprawdziłam rozmiaru przed zakupem, ale chyba mniej kolorów) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Widać postępy mimo tylu kolorów. :)
    Pieski kolorowe są i odcieni mają sporo.
    W pojedynczych pieskach tego nie widać, ale spróbuj zsumować ich kolory. :)
    Tu masz jeszcze coś w tle i też jest trochę odcieni.
    Wiem coś o haftowaniu odcieniami i łączeniu kolorów w jednym pasemku.
    Jak skończysz, to powiesz Uff!, ale zapomnisz szybko o problemach, gdy ucieszysz oczy efektem swojej pracy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że w tle jest mniej odcieni niż w tym jednym psiaku 🙈 Ale wszystko przede mną. Dziękuję za mile słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń