05 maja 2022

8. Hafty dla Igora - część II - Psi Patrol

 Młody w przedszkolu, to mama zasiada do bloga 😀 Tak jak obiecałam pod poprzednim postem dziś zamieszczam pieski z Psiego Patrolu. Wzorki znalazłam na Pintereście, choć po wydruku były kompletnie nieczytelne. Dobrze, że był adres bloga Autorki, to mogłam wyszywać z telefonu. Trochę było niewygodnie, ale czego się nie robi dla Dziecka 😇Na blogu Pani miała tylko 6 piesków, no i Syn jest trochę zawiedziony, że brakuje 2 (a przy dobrych wiatrach to i 3) piesków. Nie mam programu do przerabiania wzorków na haft, Pani z Coricamo mnie już dawno olała (mimo że początkowo wydawała się chętna do pomocy) i zupełnie nie wiem do kogo mogłabym się zwrócić o przerobienie zdjęć z netu z bajek na wzorki krzyżykowe, za rozsądną cenę. Bo przecież oprócz Psiego Patrolu znalazło by się jeszcze kilka postaci, które mama mogłaby wyszyć. Jak macie fajne namiary to będę wdzięczna za pomoc 😊No dobra to koniec smęcenia pora na prace.







Zmieniłam rozmiar na "najlepszy do wyświetlania" i nie zajmuje tyle Mb, nie wiem czy to sprawia, że szybciej się strona ładuje, czy jednak, że zdjęcia będą nieczytelne. Oczywiście nadal nie wiem jakim cudem zdjęcia bombki wyszły po 2 obok siebie 🙈


10 komentarzy:

  1. Przyznaję bez bicia że jestem tu z rewizytą za komentarz pozostawiony u mnie. Widzę ze trafiłam na bratnia krzyżykową duszę, choć ostatnio bardziej mnie zajmuje szydełko. Obrazki po oprawie są świetne i w pokoju dziecięcym się będą super prezentować. Ale ... ja to leń jestem nie lubię wyszywać haftów , które mają dużo konturów. Co do przerabiania zdjęć na haft, był kiedyś taki program co się nazywał ABAKAN, ale szczerze powiem nie wiem czy dalej funkcjonuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Twoje szydełkowe cudeńka. Ja mam tylko hafciarskie umiejętności 😉 Mnie też kontury męczą, ale czego się nie robi dla Dziecka 😊 Choć wiem, że np sówki z coricamo mają jeszcze więcej konturów i też bym się tego nie podjęła.
      PS myslę,że to nieistotne kto do kogo pierwszy zawitał, ważne, że jest odzew 😉 Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Świetne są te hafty i na pewno sprawiłaś wiele radości synkowi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) i dlatego robię teraz wersję choinkową :)

      Usuń
  3. Psiaki - słodziaki :) Igorek musi być zadowolony z Mamy :) Na Twoim miejscu nie nastawiałabym się na przeróbki, lepiej poszukaj gotowych schematów - może na jakiejś facebookowej grupie rzuć zapytanie o postać, której Ci brakuje albo przekop wzdłuż i wszerz Pinterest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolony jak najbardziej :) Pinterest jak umiałam, tak przekopałam, tam właśnie te 6 znalazłam. Ale np królik Bing jest albo kompletnie niepodobny albo tylko z 1 kolegą. A Syn oczywiście chciałby wszystkich bohaterów 🙃 Na grupie krzyżykowej jestem tylko 1, z coricamo, bo innych nie znam :(

      Usuń
  4. Wspaniała seria, dzieciaki będą szaleć 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wiem, czemu komentarz wpadł do jakiegoś spamu 🙈 wcześniej znalazlam, by dostawać mail o komentarzach i oczywiście teraz nie wiem gdzie to jest

      Usuń
  5. Piękna szczekająca galeria 😍💪
    Już widzę minkę synka i tą radość w oczach na widok swoich idoli. No mówiłam, że Psi Patrol szykuje się do boju 😁

    OdpowiedzUsuń