16 maja 2022

9. Aktualnie wyszywam

 Chciałam Wam pokazać co aktualnie haftuję (oprócz oczywiście wzorków świątecznych). Jeśli oczywiście ktokolwiek jest zainteresowany 🙈😀 Jeszcze mi zostało też kilka (albo kilkanaście) wcześniej wyszytych prac. Myślę, że ciekawie jest zobaczyć jak wygląda wyszyty wzór (oczywiście jeśli nie jest podrasowany) i wówczas łatwiej jest zdecydować, czy chce się dany obraz wyszyć czy nie. 

Pierwszy jest wzorek kupiony kilka lat temu (jak Syn był młodszy to nie wyszywałam w ogóle). Jak go w końcu wyciągnęłam to oprócz zachwytu było przerażenie - na tak drobnej kanwie jeszcze nie szyłam. 


Początkowo ciągle mi się nitka rwała. W końcu na grupie coricamo dowiedziałam się żeby użyć większej igły i od tego czasu jest lepiej. Jak widzicie obraz jest niebiesko niebieski :) Dawno już przy nim nie siedziałam. Myślę, że powinnam przynajmniej raz w tygodniu do niego usiąść. Ale to po urodzinach Syna.
Jeśli kogoś interesuje to wzór jest rozrysowany w czarno białych kolorach. A to co widzicie to wyszyta 1 strona z... muszę zajrzeć... z 12 🙈 Tylko ta jedna strona jest wydrukowana na złączonej kartce A4 (jeżu! na co ja się porwałam?! Uważam, że w sklepie powinni pokazać jak to wygląda w środku, może bym nie kupiła :))

(tak tak nadal nie wiem czemu obrazki nie mogą być jeden obok drugiego :))










A to jest wzór, który wyszywam na zmianę z choinkowymi ozdobami. Gdy go zaczęłam już jakiś czas temu i moja Mama zapytała Syna, co wyszywam odpowiedział Jej (bo nie widział tego obrazka) - a chmury jakieś 😀Więc na własny użytek określam tak właśnie określam ten haft. Póki co wyszywa się bez większych problemów i na pewno łatwiej niż ten zimowy krajobraz. 
Ten wzorek jest wydrukowany w kolorze.


Pozdrawiam. Dzięki za odwiedziny. Jestem czasem i dlatego odpowiedzi na komentarze bywają z opóźnieniem :) Kiedyś znajdę znów tą opcję, by mnie blogger powiadamiał o komentarzu 😁


11 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek, życzę powodzenia w hafcie bo krzyżyków dużo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Drugi obrazek wyszywa się bez większych problemów, bo są duże połacie w 1 kolorze :)

      Usuń
    2. Może i tak ale nie zmienia to faktu, że haft pokaźny 😊

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem, taka duża praca ! 😊💪
    U mnie takie duże wzory wywołują strach, normalnie boję się ich😉
    Trzymam kciuki za każdy xxx!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle z dużymi jeśli jak w tym drugim jest mało przeplatanek kolorów. Bo tak jak w tym pierwszym, że jest kilka krzyżyków w kolorze niebieskim kilka w kolorze innym niebieskim to już to jest zniechęcające (przynajmniej dla mnie) No i minusem jest to, że efekt jest po dłuższym czasie. Ale przynajmniej jest Choinka i tam efekty są szybsze :)

      Usuń
  3. Ten pierwszy obrazek zapowiada się ciekawie. Ale białe na białym, oj współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny haft się szykuje!
    Podziwiam za zapał i chęci... Ja chyba nigdy nie podjęłabym się tak dużego haftu, brak mi cierpliwości.
    Kibicuje Ci oczywiście a Ty chwal się postępami.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie postępów niewiele, bo sie w psiakach zatraciłam. Muszę się wziąć, by Mężowi smutno nie było 😊😋

      Usuń