29 czerwca 2022

11. Choinka 2022 - czerwiec

 Postanowiłam nie czekać do ostatniego dnia, bo później różnie to bywa :) Zawzięłam się i ukończyłam wszystkie psiaki na choinkę. Łącznie z "plecami" i zawieszkami. Chciałam jeszcze dodać muchomorka, którego wcześniej wyszyła Ula (z Anielskiego Zakątka), ale niestety się nie wyrobiłam, więc będzie za miesiąc. Postaram się jeszcze coś wyszyć, żeby nie było zdublowanych. Choć ciężko jest czasem nie powtórzyć fajnego wzoru.  I normalnie jestem wręcz zazdrosna jak widzę te Wasze małe, cudowne wzorki na świąteczne zawieszki, które można raz, dwa wyszyć. Nie mam pojęcia jak i gdzie je znajdujecie. Na pinterest jak już znajdę coś fajnego to wzór jest słabej jakości (tak jak w przypadku zawieszek z psami). A muchomorek miał być także dlatego, że jak słusznie zauważyła Kasia prace powinny być związane ze świętami. I takie pierwotnie miałam robić, ale jak u kogoś zauważyłam zawieszki niekoniecznie świąteczne to Mąż mi zaproponował, bym Synkowi wyszyła Psi Patrol na choinkę. Postanowiłam się dostosować do prośby Kasi i dlatego zawzięłam się i zakończyłam projekt, by od kolejnego miesiąca były świąteczne. A teraz psiaki.

Rubble bez konturów
I z konturami
Zuma
Marshall
Wiem, wiem oczy trochę straszne. Ale już mi się nie chciało zmieniać
Everest. Zapomniałam zrobić zdjęcie z konturami :)

Wszystkie zawieszki razem z przodu i z tyłu. W środku kartka z bloku technicznego, by kanwa była sztywniejsza. Mam nadzieję, że nie zacznie się pruć, bo się wtedy zapłaczę :(

Synek zadowolony, choć Mu trochę smutno, że nie ma pozostałych Piesków z bajki.
A ja sobie obiecałam, że ostatni raz wyszywam coś, co ma niewyraźny wzór. Bo się tylko umęczyłam, zwłaszcza z oczami. A na pinterest jest dużo wzorów, ale sporo jest niewyraźnych po wydruku. 
I na koniec zapytanie - kupujecie filc (taki do podklejenia wyszywanek) w arkuszach czy na metry czy jeszcze inaczej? 

Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo. Za odwiedziny bez komentarza również dziękuję :)


20 komentarzy:

  1. Wesoła psia ekipa. Może cieszyć Synka nie tylko w święta BN. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja wiedziałam że z Twoich piesków będą zawieszki więc to absolutnie nie o nie chodziło😊 wyszywam dalsze postacie dla synka bo na pewno ucieszy się z rakiej choinki! Jeśli chodzi o wzorki, o których piszesz to większość kupujemy na etsy oraz od autorek na instagramie. Odezwę się jak wrócę z urlopu to pokażę Ci co i jak😁
    Uściski zasylam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja wiem,że nie o mnie, ale mimo wszystko jak święta to swiateczne ozdoby :) Instagrama nie posiadam i nie kusi mnie to. Musiałabym mieć posrednika 😁 Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i zabawne zawieszki powstały, pięknie wykończone kolorowym filcem 🙂
    Synuś na pewno będzie zachwycony:)))
    Pozdrawiam serdecznie 🙂🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podobają Mu się, ale nie porozwieszał ich nigdzie :)

      Usuń
  5. Ale ekipa. Kazdy fan pieskówby się ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te zawieszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásne psia patrola. Aj mne sa páčia. Doma mám jedného z nich, ale živého - bulldoga :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój buldog też taki zabawny jak Rubble? Pozdrowienia

      Usuń
  8. Ślicznie hafty, super oprawione i najważniejsze, że ucieszyły synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ucieszyły, ale nie porozwieszał ich po domu, grzecznie odłożył do ozdób świątecznych

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Psi patrol na zawieszkach - przepiękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności zawieszki wykonałaś. :)
    Najważniejsza radość synka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję 😊 także pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń