21 lipca 2022

13. Choinka 2022 - lipiec

Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo nie mam możliwości, gdyż towarzyszy mi Synuś 😉Przedszkole ma 2 tygodnie przerwy. Wyszywać mogę tylko wieczorem, więc nie chcę tracić czasu przy komputerze :) Muchomorek był już u Uli i miałam jeszcze coś doszyć, by się nie powtarzało... no ale w sumie nigdzie nie jest opisane, by prace się nie powielały, poza tym cały czerwiec spędziłam z zawieszkami z psiego patrolu i mój główny haft leżał. No i najważniejsze - nie wiem, co lub kto mnie podkusił bym zakupiłam wzór Psiego Patrolu i Avengersów, więc i tak muszę się spinać z głównym haftem, choinką, tak co by mi Syn nie wyrósł z psiej bajki 😁

Jakimś cudem mi to wyszło obok(na podglądzie już nie 😂) I tak psi patrol 275x192 a Avengers 504x336 krzyżyków 😱 Albo tam nie piszą albo nie zauważyłam, że to takie wielgachne. Kryste Panie! 

No ale do głównego wątku. Jak już wspomniałam Muchomorek. Identycznego miałam jako bombki na choince za dziecka i dlatego chciałam go wyszyć. Był to jeden z pierwszych wzorków znalezionych na Pintereście. Dobra, bo miało być krótko, zwięźle i supełkowato, a nie wyszło. Oto muchomor.


Jak klikłam dodaj opis to mi zdjęcie wskoczyło jedno obok drugiego 😉Wstążkę chyba zmienię na coś cieńszego. Zupełnie nie mam pomysłu gdzie robić zdjęcia, więc pierwsze na prześcieradle, a drugie wisi na drzwiach 😁Trudno, może z czasem wymyśle tło do haftów :)
Upalnie pozdrawiam...

14 komentarzy:

  1. Extra zawieszka 😍
    Ehh.. pamiętam takie grzybki/ bombki szklane na choinkę, strach było do ręki wziąść bo takie kruche i delikatne były 😉
    Już chylę czoła za ilość nowych xxx jakie zakupiłaś, za to synuś się ucieszy 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie te grzybki, delikatne, malutkie. I jeszcze czasem ten zaczep wychodził 🤦‍♀️Synuś nie może doczekać się nowych wyszywanek

      Usuń
  2. Wspaniały ten grzybek i przypomina mi prawdziwe bombki ze szkła w tej formie,,które moja babcia zawsze wieszała na choince :)
    Hafty, które planujesz są extra..trzymam kciuki za ich realizację oczywiście:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chyba muszę się wziąć za psy,bo moge nie wyrobić się nim wyrośnie

      Usuń
  3. Uroczy ten muchomorek :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny muchomorek 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny muchomorek. Przypomina bombki z mojego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń