10 sierpnia 2022

14. Choinka 2022 - sierpień

 Ech.. a miało być tak - Młody w przedszkolu, ja na luzie robię haft i zamieszczam post. A rzeczywistość? Mlody od tygodnia ma jelitówke a ja na szybko zamieszczam haft, który z tego wszystkiego źle obcięłam i pokazuję bez zawieszki i filcu z tyłu. A że za chwilę wakacje to tym bardziej na szybko wszystko.



Na pierwszym zaczęłam tworzyć kontury i zastanawiałam się czy wystarczą dzwonki i kokardka. Ale w końcu wyszyłam całość i wygląda to lepiej. A na trzecim po wycięciu i braku kanwy, by zaczepić wstążkę. Muszę kupić jakiś taki cienki, ozdobny sznureczek (dzięki Splociku za to słowo 😁 ). Kończę, bo Syn domaga się kolorowanek 😉

13 komentarzy:

  1. Po mimo przeciwności wyszło pięknie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka, kolorowa i bardzo świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję 😊 muszę powakacyjne zaległości nadrobić, w hafcie i blogach

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny hafcik, mi się ciężko haftuje na plastiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też wolę normalną, bo można ją dowolnie ułożyć w ręce. A jednocześnie boję się czy zawieszki psi patrol na zwykłej kanwie wyszyte nie zaczną się pruć

      Usuń
  5. Z zawieszeniem sobie jakoś poradzisz - przez dziurki kanwy przewleczesz sznureczek i... może już wszystkie zawieszki będziesz robić w ten właśnie sposób. Cukrowa laska jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie chciałam wieszać na nitce a wstążka za gruba i w sumie nie sądziłam, ze sa sznureczki ozdobne. Zaćmiło mnie,że jest słowo sznurek 🤣

      Usuń
  6. Ładny hafcik.Będzie super zawieszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna zawieszka będzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Nie wiem czemu niektóre komentarze wpadają do spamu :/

      Usuń
  8. Wyszło super..i na pewno świetnie będzie wyglądać na choince:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę sie doczekać! A to dzięki Tobie 😍

      Usuń