13 października 2022

16. Choinka 2022 - październik

Korzystając z okazji, że Młody w przedszkolu prezentuję świąteczną babeczkę na naszą zabawę. Wprawdzie jeszcze nie podklejona, bo waham się, czy będzie gdzieś wisieć, czy może magnes.

To na górze kojarzy mi się z ostrokrzewem, a to podobno gdzieniegdzie symbol Bożego Narodzenia :) Więc liczę, że nie będzie kręcenia nosem.
Kurcze, mam nadzieję, że choroby się w końcu uspokoją (bo po 2 tygodniach wolnego z okazji zapalenia oskrzeli i 4 dniach przedszkola Mlody się zaziębił) i będę mogła pokazać inne hafty. Chciałam też pokazać fajne i śmieszne książki, może ktoś ma przedszkolne Dziecko. Bo jakoś zakładać osobnego bloga to mi niekoniecznie się chce. Z jednym średnio ogarniam temat, dlatego tak tu "surowo" :)

14 komentarzy:

  1. Babeczka świetna do schrupania a to na górze to na pewno ostrokrzew. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ☺️Uwielbiam babeczkowe wzorki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna babeczka i w bardzo świątecznej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna nitka robi efekt na hafcikach, bardzo fajna babeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj robi, robi 🙂 choć czasem przyznaję się bez bicia ilość konturów mnie przeraża 😉

      Usuń
  5. Babeczka sama słodycz w pięknym wydaniu😍🧁
    Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz?Ja bym z niej zrobiła magnesik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 z magnesem jest o tyle problem,że większość lodowki i zamrażarki zajmują magnesy z naszych wakacji oraz rysunki Syna 😁

      Usuń
  6. Słodki hafcik, fajna świąteczna babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten hafcik. Podziwiam takie babeczki :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też mi się podobają. Mam plan,że jak bedzie ich więcej to będą na oknie kuchennym 😉

      Usuń