19 grudnia 2022

19. Choinka 2022 grudzień

 Aż nie mogę uwierzyć, że to już grudzień i pora na ostatnią odsłonę naszej zabawy! Przecież dopiero co decydowałam się, czy w ogóle się zapisać i czy dam radę i czy znajdę tyle wzorów. I mogę się pochwalić, że udało się przygotować coś na każdy miesiąc. Nie wszystkie były świąteczne, ale wszystkie wiszą (te, które mogą) na choince :) Zakładka jest w książce. Dobra do rzeczy - grudniowa zawieszka (przyznaję się bez bicia - wyszyta szybciej, bo bałam się na początku, że nie dam rady i miałam w zapasie, a teraz wsiąkłam w haft psiego patrolu 🙈)


Piernikowy domek :) Mam nadzieję, że zabawa będzie również w przyszłym roku. Zważywszy na to, że kupiłam świąteczne wzory 😆a raczej dostałam na urodziny. 

I mam prośbę - poratujcie mnie, gdzie znajdę (do kupienia) wzór na najprostszą choinkę? By można było szybko wyszyć i jako kartkę zrobić? U jednej Dziewczyny/Pani widziałam na początku roku w naszej zabawie, pisałam do Niej, ale niestety bez odzewu :(





Poniżej przedstawiam "zagospodarowaną" bombkę i zawieszki na choince.






Tradycyjnie ze zdjęciami sobie nie radzę :) 


Nie wiem, czy przed Świętami jeszcze coś opublikuję, więc już teraz - wszystkim odwiedzającym życzę zdrowych, radosnych i udanych Świąt spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze.

J.


19 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki. Choinki znajdziesz w sklepie Igiełki Moniki Blezień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne choinkowe ozdoby, takie inne i napewno całość tworzy niesamowity klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana cudowne zawieszki..choinka prezentuje się rewelacyjnie!
    Ja też polecam sklep Moniczki, znajdziesz tam mnóstwo pieknych
    choineczek. Dziękuję bardzo za Twój udział w zabawie, za wszystkie prace które w niej stworzyłaś i mam nadzieję, że zobaczymy się w kolejnej edycji tej zabawy :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 tak, już znalazlam (i jeszcze cale mnóstwo innych swiatecznych wzorów 🙈) Oczywiście, że się widzimy,bo tylko taka zabawa mnie motywuje do tworzenia ozdób. Uściski!

      Usuń
  5. Piękna zawieszka:) wszystkie ozdoby są super

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie prezentuje się Twoja choinka ubrana w takie śliczności 🤩🎄
    A co do wzorów, zajrzyj na Pinterest, znajdziesz tam mnóstwo darmowych wzorów z rozpiską kolorów za darmo.Ja często z tego korzystam😉
    Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, korzystam, choć sporo tam niewyraźnych. Jak pisałam w nowym poście nie wiem czemu tyle komentarzy wpadło do spamu. Nawet moich

      Usuń
  7. O jaka piękna kolekcja prac :). Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie choince w tych zawieszkach :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Jak pisałam w nowym poście nie wiem czemu tyle komentarzy wpadło do spamu. Nawet moich

      Usuń
  9. Takie ozdoby wyglądają cudownie na choince i ma się satysfakcję z ich zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Oj tak ma się :) dziękuję. Jak pisałam w nowym poście nie wiem czemu tyle komentarzy wpadło do spamu. Nawet moich

      Usuń