23 stycznia 2023

20. Choinka 2023 oraz rękodzieło i przysłowia

 Ups! Ale mnie tu dlugo nie było... Ech nie będę obiecywać poprawy, bo jak znam życie to później mając chwilę czasu odkładam bloga "na potem", biorę się za haft, a jak przychodzi potem to Młody jest chory i znów blog leży i kwiczy... Ale głupio mi, że na początku chciałam prawie co chwilę "chwalić się" haftami i się wstrzymywałam, żeby często, gęsto nie publikować i w rezultacie przez ten rok pokazałam niewiele więcej niż to, co w zabawie. Niezmiernie się cieszę, że zabawa jest znów organizowana, bo (nie będę odkrywcza) naprawdę to motywuje, by robić ozdoby świąteczne, a nie odkładać je na bliżej nieokreślony termin. Cieszę się także z wygranej - album na zdjęcia od p. Ewy Gawlik. Jak tylko go otrzymam to pochwalę się, bo na pewno będzie super, wybrałam tematykę wakacji nad morzem. W ogóle nie spodziewałam się jakiejkolwiek wygranej, bo na początku nawet nie sądziłam, że uda mi się znaleźć aż tyle super wzorów świątecznych. Tak psi patrol jest mało świąteczny, ale Młody się cieszył. Jakby ktoś miał małe wzorki super-bohaterów np spiderman, ironman itp to chętnie przygarnę, bo Mlody też tymi bohaterami się interesuje. A mam jeden wielki wzór Avengersów, który wyszyję po nieco mniejszym psim patrolu :)

Ależ się rozgadałam! tak, zdecydowanie powinnam częściej tu pisać. Więc przechodzę do najważniejszego - styczniowej odsłony zabawy Choinka 2023. W tym roku miałam mieć całe mnóstwo świątecznych babeczek. Ale moja starsza Siostra obdarowała mnie zupelnie bez okazji wzorkami na bombki od Igiełki. Wszystkimi! Chciałam sobie je kupić za jakiś czas (tzn po wyszyciu choć części wzorów, które dostałam na urodziny) ale Siostra zrobiła mi niespodziankę poświąteczną :) I w sumie dzięki temu oraz dzięki temu, że chciała bym Jej wyszyła choć jedną, załapałam się także na zabawę u Splocika, bowiem wyszyłam bombkę - psa. Efekt poniżej:

Jeszcze muszę wyciąć i okleić z tyłu, ale stwierdziłam, że póki mogę to siadam do bloga, bo później różnie bywa :) 
I banerki z zabaw.




To dziś byłoby na tyle, uściski i pozdrowienia,
Jeanette

16 komentarzy:

  1. Świetna pieskowa bombka. :)
    Dopisuję Cię do listy bawiących się. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że jednak dołączyłaś do zabawy. :)
    Byłoby miło, gdybyś dodała mój blog do Twojej listy odwiedzanych w bocznej szpalcie.
    Linki banerów zabaw nie działają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊 Ups! Dawno nie aktualizowałam blogów odwiedzanych 🙈 poprawię się! Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie śliczna psia bombka :-) I skoro masz taki zapas wzorów to myślę, że przez cały rok będzie się działo :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 wzorów to wystarczy na kilka lat 🙃 byleby czasu i sił starczyło :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Też mam wzorów na kilka lat... i ciągle przybywają nowe ;-)

      Usuń
  4. Siostra Ci zrobiła super niespodziankę :).

    Też mam wzory tych bombek ale wybrałam tylko zwierzęce. Obecnie haftuję prosiaczka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużą 😊 Ja na ten miesiąc nam babeczkę, a na przyszły jeszcze nie wiem. Póki co drukarka się zbuntowała

      Usuń
  5. Ja jeszcze pamiętam jakie książeczki lubiły moje dzieci. Niektóre wierszyki do tej pory chodzą mi po głowie, a było to 40 lat temu.
    Świetny jest ten haft.Chciałabym z końcem roku zobaczyć ich u ciebie więcej :-) Ja nie robię już ozdóbek na choinkę, bo takowej nie stawiamy, najczęściej moja choinka stoi za oknem, na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mam zamiar wytrwać w zabawie,bo dzięki niej mam ozdoby. W końcu! Ja także z dzieciństwa kojarze bajki i wierszyki,też to było prawie 40lat temu 😊

      Usuń
  6. Nie odkładaj bloga bo coraz nas mniej 😃ja wiem, że jak się ma małe dzieci to jest trudniej ale my kobiety potrafimy! Zobacz, zrobiłaś na kanwie niewielką rzecz ale wyszywanie na plastiku nie jest łatwe! Do tego to całkiem sporo krzyżyków 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam zamiaru odkładać bloga, bo w sumie dopiero co go założyłam 😉 Jeszcze tylko choroby mogłyby odpuścić, bo co Młody chory to ja do 3 dni też 🤪

      Usuń