27 listopada 2023

42. Choinka listopad 2023 oraz rękodzieło i przysłowia, albo...

 Miałam nie brać udziału w zabawie, ale niestety weszłam na stronę etsy (jesssu jak to zablokować?) no i się zakochałam🙈pokazałam Siostrze, która była tak dobra, że kupiła mi wzorki i zażyczyła sobie świnkę, a oto efekt:


Tradycyjnie - bez konturów, z konturami i po wykończeniu. No wiem, zdjęcie taki sobie, ale jest pochmurno... Wykończenie zgodnie z życzeniem fioletowym filcem i fioletowy sznurek. Ciekawostka - część konturów jest 1 nitką, część dwoma :)

Oczywiście potem odkryłam jeszcze inne bosskie wzorki zawieszkowe 😍tego samego autora. Oraz mnóstwo innych. I generalnie - jak mam zablokować sobie strony w wzorami?! 🙈


Świnka leci do zabawy choinka 2023 oraz do Splocika. Wybrałam przysłowie: Co robisz dobrego, co robisz złego, wszystko do ciebie wróci. I jak podkreśliłam moja Siostra byla tak dobra, że kupiła mi wzorki, a dobro do niej wraca w postaci zawieszki 😉


PS wzorków nie udostępniam! Wkurzyłam się jak ostatnio dałam pewnej osobie wzór na babeczki fajny, wyraźny, a w zamian dostałam wzór beznadziejnej jakości, którego ani wydrukować, ani z komórki wyszyć😡Poza tym jest to kupiony wzór, ktoś go stworzył, ja na niego wydałam kasę... dla mnie to oczywiste... Mogę udostępniać wzory znalezione na pinterście, bo tam serio czasem coś znaleźć to masakra. Choć nie wiem czy ta platforma jest tak do końca fair....










 

22 komentarze:

  1. Świetna zawieszka. :)
    Pinterest to kopalnia i szukając jednego wzoru można znaleźć mnóstwo innych, ale też czasu trzeba sporo poświęcić.
    Pamiętaj. proszę, by w poscie dodawać linki i banerki zabaw, to łączy Twój wpis z zabawami.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊Na pintereście czasem długo nie można znaleźć nic, a czasem to aż nie da się wyjść, bo co chwilę coś fajnego się wynajduje. Ale z racji tego, że tam naprawdę różnie bywa ze znajdywaniem mogę coś podesłać, ale nie coś co kupiłam od kogoś. Bardzo Cię przepraszam za brak banerka, link dałam po kliknięciu w "Splocik". Z boku też są banery, ktore przenoszą do blogów. Ale oczywiście Ty ustalasz zasady 👍Również się cieszę, że mi się udało :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dziękuję za uzupełnienie. :)
      Od razu widać, jakich zabaw dotyczy wpis. :)
      Jeśli był link na nicku, a ja nie zauważyłam, to przepraszam.
      Odnośnie rozdawania wzorów, to tych kupowanych raczej nie powinno się przekazywać, zresztą często autorzy projektów dają takie zastrzeżenie.
      Ja kiedyś przekazywałam wzory, które były darmowe, a o które proszono mnie w mailach. Jednak zaprzestałam tego, gdy po przesłaniu wzoru nie otrzymałam już żadnej odpowiedzi i wyglądało to tak, jakbym była taką skrzynką spełniającą życzenia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Ech... dwa lata się już bawię i non stop zapominam o banerach 🙈 To jest chamskie nawet nie podziękować, albo w zamian dać kompletnie niewyraźny wzór... Pozdrawiam śnieżnie ❄️

      Usuń
  2. to jest jedna z zawieszek od Igiełki, testowałam trzy z nich .
    Nie udostępniaj wzorów , niech każdy se poszuka na Pintereście tak jak pisze Splocik jest tam tego mnóstwo.
    A zawieszka super, będzie super ozdobą na choince.
    Tu masz link do tych wzorów. https://igielka-mb.pl/117-bombki
    są różne poprzeglądaj
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Aniu one są podobne do tych od Igiełki (które także mam wszystkie 🙈), u Niej mają zamknięte oczy i różowe policzki i kontury są tylko jedną nitką. Ale w obu jestem zakochana 😍(i jeszcze w kilku innych). Ja naprawdę nie mogę wchodzić na takie strony! 🤣 Ech pinterest to jest czasem tragedia coś znaleźć i jestem wdzięczna Marioli (z haft i patchwork), że dwa razy mi udostępniła wzorki, ale nie wyobrażam sobie sępić od kogoś wzoru, za który ktoś zapłacil, a poza tym są prawa autorskie itp.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Urocza haftowana świnka. Super zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świnka jest urocza i masz kochaną siostrę :).

    O tak świat schematów jest bardzo wciągający i nigdy nie wiadomo jak się skończy przeglądanie wzorów ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 czasem mam kochaną 🤪 Na ogół mam tak,że jak szukam na pintereście to niezbyt się udaje,a jak tak tylko wejde czekając aż Młody się zbierze to znajduję od groma fajnych wzorów.

      Usuń
  5. Świetna ta świnka. Siostra świetny prezent Tobie zrobiła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 tak, prezent udany. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Uwielbiam ozdoby, które powodują, że się uśmiecham, a świnka właśnie to zrobiła. Urocza i pięknie wykonana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń