11 grudnia 2023

43. Psi patrol, część VI

 Dziś przychodzę z kolejną odsłoną psiego patrolu. Było trochę chorób, część już po, Młody nadal, więc z komórki zamieszczam 🙈 

No niestety nie potrafię tego poukładać. Poprawię jak do komputera dotrę... Pierwszy obrazek przedstawia stan sprzed 2 tygodni, drugi stan obecny. Dopiero jak zrobiłam zdjęcie, zauważyłam rękę Rydera 🤭 więc w sumie zdjęcia na coś mi się przydają. Ale nadal twierdzę, że ilość kolorów jest przesadzona. 

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za komentarze i odwiedziny. 

J.






18 komentarzy:

  1. To się dzieje,przybywa co widać, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Jednak zdjęcia są motywujące. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Powoli do celu. Będzie piękna całość

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybywa krzyżyków . Będzie ładnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego dalszego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mąż się śmieje, że zajmie mi to nastepne 3 lata, podejmuję wyzwanie 😀 Pozdrawiam

      Usuń
  5. I tak Cię podziwiam bo ja nawet nie próbuję z komórki publikować. Ja bez komputera jak bez ręki. Przybywa na hafcie z Psiego Patrolu trzymam kciuki za jego ukończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to Ty masz bloga piko-bello, a u mnie nadal "wersja robocza" 🙈 Na szczęście przybywa, dziękuję 😊
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. O! Widać postępy. :)
    Niektóre programy do przerabiana fotek na wzory do haftu dają mnóstwo dodatkowych kolorów; może tak było z tym wzorem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się postępami :) Wiem jedno, następnym razem dobrze sprawdzę liczbę kolorów przed kupnem wzoru :)
      Pozdrowienia

      Usuń
  7. Widać, że haft jest wymagający czasu i uwagi. Trzymam kciuki, byś się uporała w trzy, ale miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę 🙈 Dziękuję za doping :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ciekawa jestem całości, będzie piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń