20 grudnia 2023

44. Choinka 2023 oraz rękodzieło i przysłowia albo ...

 Tak, miałam zawiesić zabawę, ale jakoś nie wyszło🤪  W zeszłym miesiącu przygotowałam świnkę, bo dostałam wzory od Siostry, więc nie wypadało nie wyszyć, tego co sobie zażyczyła. A z tego miesiąca to wzorek dokończony w zeszłym roku, do kartki. Tylko, że ja z kartkami nie mam do czynienia i nie bardzo wiem co wykombinować, mam kilka propozycji (i pytań):


Po lewej wzorek wyszyty, po prawej tylko wsadzony do kartkowej bazy. I takie jeszcze propozycje:


Mam takie cztery rodzaje gwiazdek i kompletnie nie wiem czy one się nadają.. A może po prostu dodać napis "wesołych świąt" czy coś w tym stylu (tylko jaka wielkość czcionki?). Albo może kolor bazy zmienić?🤷‍♀️ Jestem w kropce.
Zastanawiam się, czy kupujecie gotowe bazy, czy tylko brystol i same wycinacie? Szczerze? Nie bardzo mi się chce oglądać filmiki z tworzenia odjechanych kartek, bo ja muszę mieć prosto, łatwo i przyjemnie, gdyż nawet pakowanie prezentów to dla mnie wyzwanie 🤣
Kartkę (przyszłą) zglaszam do zabawy Choinka i Rękodzieło i przysłowia albo...

U Splocika wybrałam przysłowie nr 2 Dzielenie się z drugim - oznacza bogactwo. A z niego słowo dzielenie się. Bo kartka będzie przeznaczona do wysłania, a więc i do podzielenia się nią :) (Uff udało się - mam i linki i banerki). A teraz jeszcze kolaż prac, najpierw Choinka tegoroczna:

Musiałam kolaż sobie na telefonie zrobić 🙈Tak, wiem babeczki nie ukończone, mam nadzieję, że przed świętami się wyrobię, niestety sznurek okazał się być za gruby do dziury :)
I kolaż dla Splocika:

Bardzo serdecznie dziękuję obu Dziewczyom za prowadzenie zabaw, bo zwłaszcza bez Choinki nie miałabym jeszcze długo ozdób na choinkę. A  w zabawie Splocika trzeba troszkę pogłówkować, żeby haft dopasować do przysłowia albo do słowa (oj tak samo słowo to spore uproszczenie). 
Kasia postanowiła już nie prowadzić zabawy, na szczęście przejęła ją Kress_Ka, do której i ja się zapisałam, choć nie obiecuję, że co miesiąc dam radę, bo jednak Psi Patrol chce ogarnąć i to mój priorytet na przyszły rok. I nowy banerek:

Ależ sie rozpisałam... 
Pozdrawiam ciepło, dzięki za odwiedziny i komentarze
J.





17 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik wykonałaś. :)
    Gotowa baza, to dobry sposób na początek, ale też i na dłużej,
    Według mnie haft jest tak bogaty, że sama baza wystarczy oraz napis na dole, a czcionkę dopasuj, by napis nie był za duży.
    Kolor bazy pasuje, a możesz również zastosować białą lub w odcieniu jasnoniebieskim.
    Możesz napis podkleić na kartoniku w kolorze haftu, będzie wyglądał jakby w rameczce.
    Gwiazdki darowałabym sobie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedzi 😊 Też myślę, że napis to dobry pomysł. A gwiazdki może do prostszego haftu kartkowego trafią 🤔 Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Co ja się będę wymądrzać. Lubię haftowane widoczki wiec Twój mi się podoba. Robię kartki głównie z haftem, proste, ale dla mnie kartka musi mieć napis, no tak już mam. Nie kupuję gotowych baz nigdy !! a używam teraz głównie papieru świątecznego na bazy, ale musi mieć 220 g co najmniej. Bristol wg mnie jest za cienki, nie używam go wcale. Ja bym dodała tylko napis i wzięłabym kartkę w wersji pierwszej. Są takie samoprzylepne napisy Wesołych Świąt o na przykład TU : https://allegro.pl/oferta/stickersy-naklejki-wesolych-swiat-mikolaj-zlote-12786423223
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 o rety! A ja myślałam, że ten papier to się na bazę nakleja 🙈 Tak, napis to będzie dobry pomysł. Dzięki za linka do napisów. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kartka podoba mi się w każdej opcji,haft przeuroczy, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki. Kartka na pewno ucieszyła kogoś bliskiego Twojemu sercu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. POwstało bardzo dużo fajnych kartek i ozdób. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń