04 stycznia 2024

46. Choinka 2024 styczeń oraz Rękodzieło i przysłowia albo ... 2

 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😀 Chyba pierwszy raz tak szybko jestem wyrobiona z zabawami 🤩Więc aby nie przedłużać:


Na pierwszy ogień pierniczek - podkowa. Zgłaszam do zabawy Choinka, którą w tym roku prowadzi Kress-ka. Zmieniłam mu kolory, tam gdzie żółty był oryginalnie czerwony i na odwrót. jakoś bardziej żółty mi do podkowy pasuje. Zaczęłam kilka dni przed świętami licząc, że zdążę i dam w prezencie dla Mamy, ale niestety choroba mi pokrzyżowała plany i skupiłam się tylko na przygotowaniach kulinarnych, choć najbardziej marzyłam o tym, by położyć się do łóżka... A prezent można wręczyć i po świętach 😉
Cieszę się, że zabawa trwa, jak dla mnie nawet nie musi być nagród, bo największą nagrodą dla mnie jest fakt, że mam w końcu ozdoby na choinkę własnej roboty i motywację (i inspirację) by dalej tworzyć. Tak, wiem, już to mówiłam 🙈

A gdy ujrzałam przysłowie Splocika Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych od razu mi przypadło mi do gustu. Tak właściwie to przygotowałam 2 pierniczki (drugi dla Teściowej, ale pokaże w lutym) na zabawę Choinka, która jest dla mnie pilną sprawą i spieszyłam się, by mieć na 2 odsłony zabawy. A teraz na spokojnie mogę zabrać się do rzeczy najpilniejszej, czyli do psiego patrolu. A psi patrol na koniec grudnia wyglądał tak:
widać już zarys twarzy Ryadera. Póki co trzymam się zasady, że najpierw "dłubię" przy tryliardzie różnych kolorów, a potem przejdę do dużych "połaci" które będą w kilku kolorach. Tak jest mi łatwiej, bo w pierwszej ukończonej stronie wzoru został mi znaczek, w którym jest właśnie pierdylion kolorów i mnie to zirytowało i zostawiłam to na później 🙈 I kolaż dla Splocika:



I żeby wszystko było zgodnie ze sztuką, poniżej 2 banerki zabaw :)



Uff, chyba o niczym nie zapomniałam, ale jeśli jednak, to poproszę o uwagi Organizatorki w komentarzach 😊

A na deser druga zawieszka babeczkowa. Wiem, wiem. Mega po czasie i nie ma takiego efektu wow! Przepraszam czekających:

wiszą takie skręcone 🙈Ale dziura w gwiazdach była mniejsza nawet niż pół grubości sznurka i żeby jakoś go wepchać musiałam skręcać sznurek. Myślę że z czasem się naprostuje 
🤪W ogóle to z rozpędu ostatnią babeczkę tak wycinałam, że zapomniałam zostawić otwór na sznurek (myślałam, że coś mnie trafi) ale się udało ostatecznie. Rozważam czy sznurka nie przykleić do pleców, ale to póki co luźny pomysł. Tym razem niczego obiecywać nie będę, bo plany swoje, a życie swoje. Tak, wiem stara prawda... Ha! a podobno weny nie mam 😂








Pozdrawiam ciepło i słonecznie, mimo że u mnie deszcz, a od soboty podobno ma by zimno. Brr! To ile do wiosny?
J.


14 komentarzy:

  1. Pięknie się wyrobiłaś, goni ten psi patrol.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 muszę gonić, by Młody nie wyrósł z bajki 🙂 Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne Twoje hafty, choć je nie lubię wyszywać na plastikowej kanwie. Trzymam kciuki za powodzenie "Psiego Patrolu".
    Ja widzę bawimy się w takich samych zabawach, super , że dopiero się styczeń zaczął a juz masz je zaliczone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też mnie trochę męczy ta plastikowa kanwa. Ale mimo wszystko na niej nie mam obaw, że zawieszka się rozpruje. Choć póki co zawieszki z psiego patrolu na zwykłej kanwie dają radę. Super,że będziemy spotykać także w zabawach. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajna zawieszka. Psi Patrol powiększa się, moja kolderka z pieskami ukończona, niedługo ją pokażę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 już nie mogę doczekać się kołderki, na pewno będzie zachwyt Wnuka. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajna zawieszka - podkówka na początek roku - super. :)
    Świetnie poradziłaś sobie ze wszystkimi dodatkami i tak trzymaj. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ja też się cieszę z zabawy. Chętnie brałabym udział także w innych, no ale ten psi patrol ma pierwszeństwo 🤭 Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Bardzo fajnie działasz, podkowa fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z babeczkami :) W przyszłości pewnie go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń