07 lutego 2024

51. Choinka 2024 - luty

 Tak jak pisałam miesiąc temu - w grudniu wyszyłam 2 zawieszki, dzięki czemu całe 2 miesiące poświęcam Psiemu Patrolowi. Co będzie dalej z zabawą to się zobaczy. Ale myślę, że przyda mi się odskocznia. Poniżej lutowa zawieszka:


Po lewej leżąca, po prawej sesja na choince :) Teraz widzę, że z jednej strony wystaje trochę filcu🙈No cóż... trening czyni mistrza. Jak wyszywałam kropki na kapeluszu to miałam wrażenie, że już wyszyłam tego grzyba. Przeglądałam nawet zdjęcia. Ale nie. Doszłam do wniosku, że miałam deja vu, bo choinka też miała takie "kropki" które tam były bombkami 🤪Najważniejsze, że się nie powtórzyło. Aha, no i baner zabawy!

PS po dogadaniu się ze Splocikiem i opanowaniu mojej sklerozy dodaję także banerek do Małych Dekoracji







Pozdrawiam wietrznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze.

J.


20 komentarzy:

  1. Grzybki to świetny temat, uroczy jest,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz go dodać do Małych dekoracji u Splocika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest to dekoracja domu, ale to w sumie każda zawieszka mogłaby być dekoracją... no nie wiem, co Splocik na to 🤷‍♀️

      Usuń
  3. Fajna ta zawieszka , kiedyś były nawet takie bombki, mieliśmy chyba za trzy muchomory, które bardzo lubiłam jako dziecko !!! Ale teraz no cóż jest inna moda, poza tym nie lubię wyszywać na plastikowej kanwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Też miałam szklane, malutkie muchomorki na choince, ale z tego, co kojarzę to przygarnęła je moja Siostra. I jeszcze miałam Jacka i Agatkę. Ech muszę je kiedyś wziąć od Mamy, tylko, że to jest tak głęboko schowane 🙈 Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetna zawieszka! Można ją w wielu wersjach kolorystycznych zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 jakoś mam obawy przed zmianą kolorów. Wiem, to dziwne.. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super zawieszka. :)
    Może być na każdą okazję użyta jako element dekoracyjny i nie mam nic przeciwko temu, by pojawiła się w lutowym podsumowaniu Małych Dekoracji. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 To fajnie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Myślałam, że bawisz się w Małe Dekoracje, dlatego dodałam grzybka do galerii.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. A bardzo chętnie mogę się bawić :) Choć liczę, że jak wygrzebię się z psiego patrolu to pojawią się także inne dekoracje :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniale się prezentuje ta zawieszka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawieszka w kształcie grzyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna zawieszka☺️☺️ Pozdrawiam serdecznie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń