28 lutego 2022

3. Choinka 2022 - luty

 Dziękuję wszystkim za odwiedziny. Staram się odpowiadać na komentarze - czasem szybciej, czasem później, ale wiem jakie jest to ważne, bo sama nie znoszę, gdy coś komentuję, a brak jest nawet zwykłego dziękuję... Jakoś jestem bez weny słownej, więc tylko zamieszczam kolejną zawieszkę.

PS. Kasiu super, że ogłosiłaś zabawę na fb na stronie coricamo, bo będę mieć w końcu zawieszki (i może inne "gadżety") świąteczne :) No i tyle inspiracji u Innych!



Miały być jeszcze białe linie (imitujące łańcuchy?), ale że trochę się pomyliłam na samym początku i krzywo mi to wychodziło, to zrobiłam bez. Mi się podoba, a to najważniejsze :p

16 komentarzy:

  1. o tym razem choinka, śliczna zawieszka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak fajnie wyglada nawet bez rych łańcuchów. Zawsze mozesz isc na żywioł nie trzynajac się wzoru lub dodac jakaś ozdobna tasiemke lub koraliki zamiast muliny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No właśnie próbowałam bez wzoru, ale i tak mi się nie podobało :)

      Usuń
  4. Własnoręcznie zrobione zawieszki na choinkę zawsze najładniej ją zdobią.
    Teraz nie stawiam w domu choinki więc i nie robię zawieszek. Twoja jest śliczna.
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się w odwiedziny :) Ja mam w domu 5cio latka, więc nie da rady bez choinki, no ale swój pokój też ozdabia, więc im więcej będzie świątecznych zawieszek tym weselej :)

      Usuń
  5. Fajna ta Twoja choineczka. Podobają mi się takie zawieszki, choinki bez nich są takie jakieś łyse.
    Też bardzo nie lubię jak nie odpowiada się na moje komentarze. Choć przyznam że czasem zostawiam komentarz mimo braku odpowiedzi. W końcu ktoś musi być pierwszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No tak, ktoś musi być pierwszy :)

      Usuń
  6. Śliczna zawieszka. Dobrze, że jesteś z niej zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że zdecydowałaś się bawić z nami :)
    Choineczka wyszła urocza i wyglądą ślicznie nawet bez łańcuchów:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A ja się naprawdę cieszę, że ogłosiłaś ten konkurs, bo zawsze było, co innego do wyszywania i te świąteczne były odkładane na bliżej nieokreśloną przyszłość :)

      Usuń