26 marca 2024

58. Choinka 2024 małe dekoracje - marzec

 Zbliża się koniec miesiąca więc pora na zabawę. Jakoś tak się zagapiłam - wyszyłam już jakiś czas temu, ale jeszcze musiałam podkleić i zawiesić sznureczek😉Niby zastanawiałam się, czy będę brać udział w zabawie, ale im dalej w las, tym bardziej widzę, że nie da się non stop wyszywać tak wymagającego wzoru 🙈

Tradycyjni po lewej bez konturów z prawej z konturami. Odkąd zaczęłam wyszywać te bombki robię kontury 1 nitką (nawet dokupiłam sporo muliny czarnej🤪). No i nawet mi się tak bardziej podoba. Hmm w sumie do wszystkiego trzeba dojrzeć 😉
Bombeczka wisi na mojej róży ogrodowej  - tak, tyle listków już ma. Choć jedna nie ma jeszcze wcale 😟 Wychodzą też już irysy. Mięta w tym roku nie była osłonięta i też jeszcze nic się w niej nie pojawia. Choć w zeszłym roku była tragiczna - gałązki jakieś takie liche, liście też. A podobno pleni się jak chwast i łatwa w uprawie. Zobaczymy w tym roku. W sumie to też mogła być wina przędziorka, który się rozpanoszył na naszym balkonie 🤬I dbamy o te roślinki, mszyce ściągamy i najdzie taki robak, że wszystko położy - no niestety, takie uroki ogrodu.

O masz zapomniałam o banerkach:


Miały być jeszcze dane techniczne;
- wzór: Igielka.MB 
- kanwa: plastikowa 14ct
- mulina: chińskie DMC 

Pozdrawiam słonecznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze,
J.

PS próbowałyście kiedyś wyszywać 1 wzór na resztkach plastikowej kanwy? Da się to jakoś połączyć?



23 komentarze:

  1. Ozdoby na plastikowej kanwie są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Teraz widzę, że niedokładnie wycięłam filc, muszę poprawić 🙈 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ozdób na choinkę nie wyszywam bo nie ubieram choinki /nie ma małych dzieci/wystarczy stroik.Bombeczka bardzo ładna ! Co do roślin próbowałam już hodować na balkonie zioła ,pomidorki koktajlowe ale zawsze dopadała ro sliny jakaś zaraza.Teraz mam bratki ,póżniej będą pelargonie i ogródek rojnikowy.Tylko to może przetrwać na moim zachodnim balkonie.
    Podobają mi się ozdoby na plastikowej kanwie i koralikowe na drewienkach.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego wypoczynku w czasie świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Ja liczę, że później będą te zawieszki wisieć w mieszkaniu 😉 Choć choinka to jeszcze jeszcze.
      Dziękuję, również wszystkiego dobrego.

      Usuń
  3. Urocza haftowane bombka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bombki od Igiełki też kiedyś wyszywałam ale na normalnej kanwie. Jakoś nie przypadły mi do gustu. A tak na marginesie to w życiu nie wyszywałam na plastikowej kanwie, chyba czas to zmienić. Fajnie Ci wyszła ta zawieszka z bombką, ważne że jest wyszywana i zabawy zaliczone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jak już wspominałam- zobaczyłam je m.in. u Ciebie i się zakochałam 😊 Specyficznie się wyszywa,ale przynajmniej nie trzeba doklejać tektury, by byla sztywniejsza zawieszka. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczna zawieszka z bombką. :)
    Nie wyszywam na kanwie plastikowej i chyba to się nie zmieni w moim przypadku.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też się cieszę z zabawy :) i jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to w kwietniu dekoracja będzie inna niż choinkowa. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jeanette - dekoracje mogą być różne, nie tylko choinkowe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Tak, wiem właśnie. I mnie to boli, że tylko choinkowe, więc może w tym miesiącu będzie inna dekoracja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w komentarzu wyżej NIE TYLKO choinkowe.
      Dekoracje mogą być ROŻNE, nie muszą być Świąteczne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękna ozdoba i bardzo ładny wzór ☺️☺️ pozdrawiam serdecznie☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bombeczkę wyszyłaś :).

    Też kiedyś się zastanawiałam nad łączeniem kanw, bo chciałam wyszyć większy wzorek (wianek) ale chyba nie ma jakieś dobrej metody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U mnie każdy kawałek inaczej odcięty, próbowałam poprawić, ale nie dało rady by 2 części równo się złączyły...

      Usuń
  9. Śliczna zawieszka. Na pewno sprawdzi się na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń