30 września 2024

73. Psi Patrol, część XV oraz Rękodzieło i przysłowia albo... 2

Motyla noga! Teraz to jak Młody jest w szkole mogę albo haftować, albo pisać. A że już ostatni dzień września to przy okazji zaliczę kolejną zabawę i pokaże Psi Patrol :)

W zabawie u Splocika wybrałam cytat - "Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości" (Isabelle Lafleche) a z niego słowa pasja oraz zaległości. Pasja - oczywiście, że stawianie krzyżyków (a także szukanie i gromadzenie wzorów 🙈), myślę, że tego nawet nie trzeba specjalnie tłumaczyć 🤪. A zaległości - to dawno nie pokazywany Psi Patrol 😉Ostatnio pokazałam w czerwcu. A nie! na początku lipca razem z książkami 😊Ale żeby nie trzeba było szukać, to na początku lipca praca prezentowała się tak:

udało mi się skończyć górę (nieco większą) obrazka, a teraz wyszywam dół, który prezentuje się następująco:


Z lewej stan na 22.09 z prawej zdjęcie tuż przed pisaniem posta 😊Pikseloza nadal w natarciu 🤪Ale nie będę już narzekać, trudno nie sprawdziłam, że jest tak dużo kolorów i to mój błąd. Nie poddaję się, walczę. Choć Mąż sugeruje, bym to olała 🙈Czasem mnie korci, nie będę kłamać, że jest inaczej. Ale jak już jest ciężko to biorę się za jakąś choinkową ozdóbkę i jest ok.
Jeszcze banerek zabawy: 

Tymczasem tyle na dziś, pozdrawiam w ten zimny dzień,
J.

2 komentarze:

  1. Coraz piękniejszy, nie wiedziałam że to taki kolos, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już masz tak dużo wyszyte, że teraz to by było żal odpuścić. Trzymam kciuki za zacne postępy.

    OdpowiedzUsuń