22 września 2024

72. Choinka 2024 - wrzesień. Małe dekoracje - wrzesień

 Uff jakoś mi się trochę wolnego czasu zrobiło ;) Jak Młody był w przedszkolu to miałam więcej czasu, a On i tak narzeka, bo 2 razy ma do 15:35, ale że 3 dni jest o wiele krócej niż w przedszkolu to się nie liczy 😉Pozwolicie, że nie będę się rozpisywać tylko od razu do rzeczy - mój haft do zabawy choinka oraz w sumie jest to też mała dekoracja:



Wzór : Igiełka MB   Mulina: chińskie DMC

Bardzo mi się te bombki podobają, jak tylko ukończę pikselozę Psiego Patrolu to muszę je dokończyć. A zwłaszcza, że mam też na etsy kupione inne bombki, a jeszcze kilka fajnych też tam jest 🤪 Jeszcze nieobrobiona, ale do grudnia jest czas.

I tradycyjnie banerki zabaw





Pozdrawiam serdecznie,
J.

3 komentarze:

  1. Bombeczka śliczna, ciekawi mnie jaki etap psiego patrolu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bombka. Świnka wywołuje uśmiech na twarzy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń