05 marca 2024

54. Rękodzieło i przysłowia albo ...

 Jakoś mi luty przeleciał i nie miałam zbytnio pomysłu do zabawy. W tym miesiącu postanowiłam nie męczyć psim patrolem w zabawie u Splocika :) bo ileż można 😂 Ale od początku! Z przysłowia i cytatu wybieram cytat - Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec

Więc z tego co mi się wydaje obrazki są wyhaftowane grubymi nićmi (bo chyba używałam 3 nitek) więc mam już 3 słowa - grube nici i haft.


Są to pierwsze wzory (albo jedne z pierwszych) wyszytych gdy już zamieszkałam z Mężem (wtedy jeszcze nie Mężem). I, jak widać, kanwa jest o d...roztrzaś 🤪Z tego co pamiętam kolory dobierałam sama (nie wiem czy wszystkie) i mam postanowienie wyszyć je jeszcze raz - na fajnej kanwie z odpowiednimi mulinami. I wydrukiem normalnym, bo wtedy mi się druknęło na zielonkawo 😂. Tyle planów, a doba za nic nie chce się rozciągnąć, oburzające!

A co igieł i wideł to już z 2 razy igła mi się rozpadła na kilka części i można stwierdzić, że wyglądała jak widły.

I jeszcze banerek, bo prawie zapomniałam

Tak, teraz chyba wszystko się zgadza :)

Pozdrawiam ciepło,

J.

22 komentarze:

  1. Piękne obrazki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczęłam wyszywać ten herbaciany sampler.Kawowy też mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory i fajne obrazki. :)
    Fakt na takiej rzadkiej kanwie trudno wyszywać cienkimi nićmi.
    Podobają mi się te obrazki, ale w kuchni nie mam miejsca, więc do kuchni już obrazków wyszywać nie będę.
    Twój link i fotkę obrazka z kawą dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Właśnie ja mam w kuchni sporo miejsca (jeszcze) i mnóstwo haftów do wyszycia do kuchni 🙈
      Ja też się cieszę, że się bawię, naprawdę! I szczerze podziwiam Organizatorki zabaw. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękne wzory i wspaniale prezentowałyby się jaki obrazki w kuchni albo jdalni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊Wiszą w kuchni. Razem z kwiatami :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Chyba wszystkie hafciarki wybiorą ten cytat bo jak nic jest w nim słowo "Haft". Fajnie Ci wyszły te hafty i super są oprawione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziękuję 😊choć widzę, że ta kanwa jest luźna i myślę, że to nie kwestia oprawy, a raczej taki typ zalegający w domu 🙈Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładne hafty. Też ma te wzory i kto wie, może kiedyś wyhaftuję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Niestety wyszywałam dawno temu, więc zupełnie nie pamiętam czy szło szybko czy wolno. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Nawet w tej wersji wyglądają super. ☺️☺️ Pozdrawiam☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obrazki, ten z kawą też haftowałam, ale jako ozdoba słoika z kawą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę nawet nie wiedziałam, że tak można haft wykorzystać :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super obrazki ,początki zawsze są trudne !
    Niestety doba nie chce się rozciągnąć.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A mogłaby czasem się rozciągnąć :)

      Usuń
  10. Fajne haftowane obrazki. Super dekoracja.

    OdpowiedzUsuń