08 marca 2024

55. Hafty dla Igora, część III

 Pierwszą i drugą część przedstawiałam już dawno temu. Dziś III, ostatnia odsłona haftów dla mojego Syna. W sumie to zostały dwa hafty, bo resztę pokazuję na bieżąco 😊


Oba wzory pochodzą z gazet Igłą Malowane. Bajeczna Toscania z numeru 5/2016 a Letni deszczyk z numeru 8/2012 Oba wyszyte na kanwie 14ct mulina ariadna. Co ciekawe to do wzoru Toscani kupiłam dedykowaną ramkę, wyszyłam na kanwie, takiej jaką zalecili.... i niestety wystaje mi kanwa. W skrócie - wnerwia (zeby nie mówić brzydko) mnie takie coś! Specjalnie kupiłam ramkę, by było piknie i niestety nie jest. Te passe partout jest za małe. I to bynajmniej kanwa nie wystaje równo - z góry i dołu wystaje więcej.... A ja do poprawiania czegoś takiego mam dwie lewe ręce. Ogólnie wzorek jest ok, ale ja uwielbiam takie tęczowe wzorki (choć mam wyszyty dopiero jeden 🤪😂). Misiek ma tam jasne kropeki deszczu, ale jakoś na zdjęciu się schowały.

Pozdrawiam ciepło mimo chłodu

J.


PS wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet 💙

16 komentarzy:

  1. Misiek uroczy ,pasowałby na kołderkowy kwadracik.Ja też lubię tęczowe wzory.Bardzo mi się podoba ten widoczek
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki są świetne,ja tam nic złego nie widzę, pozdrawiam i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mnie ta wystająca kanwa męczy, bo założyłam, że jak dedykowana ramka to się to zgra... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Urocze te hafty , Toscania zdecydowani w moim stylu !! Fajne będzie miał obrazki Twój syn. Tez wyszywam głównie na 14 ct i prawie zawsze nićmi z Ariadny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już ma, choć za kilka lat pewnie zmieni się wystrój. Ta szybko rosną ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pełne uroku :) wspaniałe, radosne kolory. Ta Toskania jest cudna - widoczek szczególnie przyjemny gdy za oknem szaro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dlatego mam w planach (odleglych) jeszcze inne tęczowe widoki.

      Usuń
  5. Oba obrazki są super :).

    Ja bym w Toskanii dohaftowała tło żeby pasowało z ramką :). Na dole kwiatki, na górze niebo ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też o tym myślałam... Ale na myśleniu się skończylo 😂🤪Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pejzażyk świetny. Może dohaftować ? Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Myślałam nad tym,kiedyś 🤭 Pozdrawiam

      Usuń
  7. Oba obrazki są oba☺️ mój synek byłby zachwycony misiem☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 to Mama wyszyje czym prędzej 🤭😉 Pozdrawiam

      Usuń